Ennen yhteydenottoasi, on hyvä miettiä muutamaa asiaa:

  • Radiomainonnan tavoitteet?
  • Mikä on kampanjan kohderyhmä?
  • Mitä kampanjalla halutaan saada aikaiseksi?
  • Ostaja paikan päälle? Klikkauksia verkkosivuille?
  • Määritä realistinen kokonaisbudjetti

Ota yhteyttä myyjään ja kerro tavoitteesi, toiveesi ja budjettisi. Tavoite ja budjetti voi rakentua myös yhteydenoton aikana.

Yhdessä myyjän kanssa kartoitamme tilanteenne ja sen perusteella teemme tarjouksen radiomainonnasta ja ehdotuksen kampanjasta.

Kun tarjous on hyväksytty, lähdemme suunnittelemaan juuri sinun yrityksesi kuuloista radiomainoskampanjaa.

Seuraavaksi on aika aloittaa äänimainoksen eli spotin suunnittelu. Tässä apuna on äänituottajamme.

”Radiossa saa laittaa persoonansa peliin.
Spiikille sopii poiketa vaikka ruokatunnilla”

Miikka, Alueradiot