Perheyrityksemme toimisto ja studio sijaitsevat Sastamalassa.
Paikallisradiotoimintaa olemme harjoittaneet syksystä 1989 alkaen.
Vuosina 1989-2011 meidät tunnettiin Radio Mantana ja vuodenvaihteessa 2011-2012 aloitimme yhteistyön SBS Finlandin, nykyisen Bauer Median kanssa.
Samalla siirryimme Iskelmä -ketjuun, jatkaen kuitenkin edelleen paikallisena perheyrityksenä. Radioperheemme kasvoi Radio Cityllä joulukuussa 2015.
Nykyiseen radioperheeseemme kuuluvat:
- Iskelmä Forssa 98,5 MHz
- Iskelmä Huittinen 97,7 MHz
- Iskelmä Hämeenkyrö 96,9 MHz
- Iskelmä Janne Hämeenlinna 101,7 MHz
- Iskelmä Kankaanpää 105,3 MHz
- Iskelmä Sastamala 97,7 MHz
- Radio City Forssa 88,6 MHz
- Radio City Huittinen 89,5 MHz
- Radio City Hämeenlinna 88,9 MHz
- Radio City Sastamala 89,5 MHz
Radioillamme tavoitat yli 100 000 kuuntelijaa joka viikko.
Miltä sinun yrityksesi kuulostaa? Ota yhteyttä, niin suunnitellaan sinun yrityksesi kuuloinen radiomainoskampanja!
Tutustu tiimiimme
Yhteystiedot sivulta löydät koko tiimime yhteystiedot
Iida Latva
Liiketoimintajohtaja
Riina Peltonen
Asiakkuuspäällikkö
Pirjo Mäkinen
Asiakkuuspäällikkö
Miikka Kerkkänen
Luovat ratkaisut
Mainostajalle radio on luova ja innovatiivinen media
Radion monimuotoisuus tarjoaa mahdollisuuden yksilölliseen kampanjaratkaisuun. Radio voi olla aito massamedia tai tehokas kohderyhmämedia.
Maantieteellisen kohdistamisen ohella eri tavalla profiloitujen kanavien avulla radiomainontaa voidaan kohdentaa erilaisille kohderyhmille, myös eri aikaan päivässä, eri päivinä tai jopa eri viikkoina.
Lounasta on hyvä mainostaa aamupäivällä juuri ennen , kun taas tiistain tapahtumasta kannattaa kertoa parina edeltävänä päivänä.
Radio on toistomedia ja radio on usein kuluttajalle viimeisin media ennen ostohetkeä.
Radio toimii erinomaisesti itsenäisenä mainosvälineenä, mutta se toimii loistavasti myös muiden medioiden rinnalla tehostajana ja vahvana tukena. Radiomainonta saa painetun sanan elämään ja tehostaa viestin vaikutusta. Ulko- ja radiomainonta yhdessä tavoittavat hyvin autoilijoita ja viesti kohdentuu tehokkaasti.
Monien tutkimusten ja kuuntelutilastojen mukaan suuri osa radioiden kuuntelijoista pitää radiota läheisenä ystävänä ja arjen rytmittäjänä. Radio liittyy moniin tilanteisiin ihmisten arjessa, tuo väriä ja antaa seuraa. Ääni on luonteeltaan vahva tunteenluoja. Radio rakentaa vahvoja tunnesiteitä kuuntelijoihinsa, jonka ansiosta myös mainostajilla on loistava tilaisuus osallistaa ihmisiä intiimillä ja henkilökohtaisella tavalla.
Radio on push-media, jolle tulee olemaan paikkansa. Loputtomien valintojen maailmassa ihminen kaipaa helppoa sisältöä, joka tarjoillaan hänelle sopivassa muodossa. Arjen rytmittäjänä radio kulkee ihmisten mukana joka paikkaan ja hands-free-mediana sen käyttö onnistuu luontevasti muiden askareiden ohessa.